Wednesday, March 1, 2017

කොරියානු දිනපොත (Korean Diary) ;- Down Town වෙත යාම.





දිනය ගිය ඉරිදාය. මා සෙනසුරාදා යාමට සිටි ගමන ඉරිදාට කල් දැමිණි. වේලාව සවස 03 පමණ විය. මා ජකට්ටුවත් ඇද බස් නැවතුම් පොළ කරා ගියෙමි. මා යන විට එහි කවුරුත් සිටියේ නැත. ටික වෙලාවකින් වයස අවුරුදු 20 ක් පමණ වන තරුණියක් එහි පැමිණියාය. මම ඇගෙන් ඩවුන් ටවුන් වෙත යන බසය ගැන විමසුවෙමි. ඇයට ඉංග්‍රීසි බැරිය. ඊළගට එහි පැමිණියේ වයස අවුරුදු 20 ගණන් වල තරුණයන් දෙපළකි. ඔවුන් ගෙන්ද මම මගේ ගමනාන්තය ගැන විමසුවෙමි. අවාසනාවකට ඔවුන් දෙපලටද ඉංග්‍රීසි බැරිය. මගේ පකිස්ථාන යහළුවා ශානවාස් පවසා තිබුනේ ඩවුන් ටවුන් යාමට අංක 518, 1000 යන බස් යොදා ගත හැකි බවයි. ඒ කලකට ඉහතදිය. එවිටම අංක 518 දරන බස් රථය පැමිණියේය. මම එය නතර වුවිට එහි රියදුරුගෙන් ඩවුන් ටවුන් ගැන විමසුවෙමි. ඔහුට මා ඇසු කිසිවක් අවබෝද කර ගත නොහැකි වුනි. බස් රථය යන්නට ගියේය. මම බසයෙන් ඩවුන් ටවුන් යාමේ අදහස අත හැර දැමුවෙමි. 

මම උමන් දුම්රිය යොදා ගැනීමට අදහස් කලෙමි. මෙම කෙටි දුර දාවන දුම්රිය හදුන්වනු ලබන්නේ සබ් වේ (subway). එය බස් නැවතුම් පොලේ සිට විනාඩි 10 ක් පමණ දුරක් ඇවිද ගිය විට හමුවේ. මම එහි ගියෙමි. එහිදී ප්‍රවේශ පත්‍ර ගැනීමට අවශ්‍ය නොවුයේ මා සතුව ප්‍රවාහන කාඩ් පත තිබු බැවිනි. මම එයට ගමන පිටත් වීමට පෙර මිනි ෂොප් වෙත ගොස් වොන් 2000ක් දැමුවෙමි. මා දුම්රිය පොලට ගොස් එහි සිටි කාන්තාවකට මා යායුතු දුම්රිය ස්ථානයේ නම එයට පෙන්නුවෙමි. ඇය යමක් කොරියන් බෂාවෙන් කියා අතර මට මෙලෝ සසරක් තේරුනේ නැත. මෙම දුම්රිය ස්ථානයේ නම මගේ කාර්යාල යෙහෙළිය දසොම් කොරියන් බශාවේන් මට කොලයක ලියා දී තිබිණි. එවිට ඒ අසල සිටි වයස අවුරුදු 20 ගණන් වල තරුණියන් දෙදෙනෙකුට එය පෙන්වා දුනිමි. එවිට එක තරුණියක් අනෙක් තරුණියට මොනවදෝ කොරියන් බෂාවෙන් පැවසූ අතර අනෙක් තරුණිය මා හට පැවසුවේ ගේට් ටෝගේතෙර් (Get together) යනුවෙනි. එය මට විශාල අස් වැසිල්ලක් විය.

ඊට සුවල්ප මොහොතකට පසුව දුම්රිය පැමිණියේය. අපි තිදෙනාම එයට ගොඩවී එක ලග අසුන් වල හිද ගත්තෙමු. ඔවුන් දෙදෙනාම බහින ස්ථානය දක්වාම ගියේ සිය පෙම්වතුන්ට ස්මාට් ෆෝන් වලින් කතා කරමින් සහ සෙල්ෆි ෆොටෝ ගනිමිනි. අවසානයේ අදාල දුම්රිය පොලට අපි පැමිණියෙමු. මගේ යෙහෙලියන් දේපල මට සමු දුන්හ. මා ඔවුන් දෙදෙනාටම මගේ නාම කාඩ් පත් දුන්නෙමි. 

මා ආසියානු සංස්කෘත මද්යස්ථාන්ය කරා ගියෙමි. එහි විරෝදතාවට දින 173ක් ගතව තිබිණි. එහෙත් තවමත් දකුණු කොරියානු ආණ්ඩුවේ අවදානය මෙයට යොමු වී නැත. විරෝදතාවේ අරමුණ 1980 මැයි 18 පිබිදීමේ වින්දිතයින්ට මෙම සංස්කෘත මද්යස්ථානයේ ඉඩක් ලබා ගැනීම විය. මම එහි චායාරුප කිහිපයක් ගත්තෙමි. 

ඉන්පසුව මා එහි අවට සැරිසැරුවෙමි. තිබහක් ආ බැවින් හිම කිරම රස බැලුවෙමි. පසුව දුම්රිය ස්ථානයට ගොස් සබ් වේ මගින් නිරුපද්‍රිතව නිවස කරා පැමිණියෙමි. 

1 comment:

  1. Koreawe aya ekka English katha karanawata wada hodai sinhalen katha karana eka.dekama ekai.English danna ayath pronounce karanawa godak wenas.hodama wede korean igena ganna eka.

    ReplyDelete

ඊයේ වෙසක් උදා විය. අපිද නිවස ඉදිරිපිට සුදු පාට බල්බ් වැලකින් සැරසුවෙමු. ඉන්පසුව එක්තරා රුපවාහිනී චැනලයක වැදගත් දර්ම සාකච්චාවක් විය. ඒ බ...